Magsjuka?!
[DATUM: 2011-02-20 TID: 07:29:35]

Morgon, morgon...
God vette tusan... =S Igår kom Linda, Nicklas, Willmer, Anna, Niklas och Thilde hit..
Vi skulle äta pizza. När vi hade beställt pizzan så skrek de andra plötsligt till.
Det såg ut som om Svante kräkts i soffan och på mig, men det var bajs som kommit
upp ur blöjan. På soffan coh på mina kläder. Mums.... =S
Jaja, tänkte vi. Kanske är väldigt lös i magen, så pizzorna hämtades och sen satte
det fart. Svante hann bajsa fyra ggr innan de ätit klart. Så efter maten så åkte
allihopa hem. Smart drag tycker jag. Men vill inte ha nåt sånt.. =(
Det vart inge mer bajs på kvällen, men SVante var loj och stella skrek sig till
sömns i sin säng kl.19.30. Trött tjej...
Sen satt vi och kikade på melodifestivalen, Svante var med till 20.30 och var
supergosig! <3

Johan tryckte i sig whiskey så han inte skulle bli sjuk. Jag körde vitpepparkorn..
Nu håller vi tummarna att det är nåt som bara Svante får, men vi får väl se....

Vi har iaf fått sova hela natten och det är vi väldigt glada för... Men nu på morgonen
så har Svante hunnit bajsa två gånger på kort tid. Så han är ju verkligen inte bra
i magen... Lilla skrutten... <3


Trött pappa med sina gosiga barn nu på morgonen.. <3
Igår fick Svante i sig en halv flaska välling, ingen kvällsmat. Och idag
fick han i sig hela flaska man välling iaf. Lilleman... <3

Nu krya på oss nu så vi får hålla oss friska. Jag har introduktionen på min kurs
på tisdag... Måste hålla mig frisk så jag kan gå... =S
Kram på er... <3

Kommentarer
Postat av: Anna K

Hörde att välling är mer irriterande för magen så han kanske skulle prova äta nånting lite mildare?

2011-02-20 @ 08:17:33
URL: http://anderssonhill.blogg.se/
Postat av: towis

vi har samma sak här...

2011-02-20 @ 10:03:23
URL: http://towis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0