Lördag.. =)
[DATUM: 2011-02-05 TID: 07:52:54]

Godmorgon! =)
Sovit sååå skönt inatt! Aningens bättre idag. Bara lite huvudvärk. =)
Tog bara nässpray en gång igår på dagen och två nätter har jag sovit utan.
Bara lite småtäppt, inte sådär supertjock i näsan. Underbart!!!

Igårkväll var Kicki, Lars och Tomas här och åt tacos. Det var sååå gott!
Sen vart dte mys till Let´s Dance. 

Bus med farbror.. <3

Världens bästa svärföräldrar! <3

Haha, han skrattar och gråter samtidigt.. Hahaha... 

Sen blev dte jättemys och massa gos innan läggning. <3
Stella somnade i min famn efter Let´s dance första del. Så himla gosigt! <3

Gullungen är helt inne i Krambjörnarna! <3 Snart har han kikat på hela filmen.
Att han har sån ro.. Ibland så.. =)

Nyvaken Stellson vägrar släppa pappa så de myser lite efter vällingen.. <3

Idag har hon dragit på sin arbetsbyxorna igen. Hon älskar dem! =)

Har nog bestämt mig för att ta en glittrig partymake med mycket färg.
De brukar fega och måla ljusare än vad jag är van vid, men vi får väl se.
Ska bli kul iaf! Kul med lite nytt smink!

Nä, ska kika runt en snabbis innan duschen kallar.
Kram på er.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0