Jobbig natt...
[DATUM: 2011-02-25 TID: 08:08:14]

Ja men god morgon... =/
Tur att jag skulle vabba idag och inte upp och jobba.. Vart lite mindre
sömn än vanligt inatt.. =/ Låg uppe och kikade på Big Brother medans
Johan var och  hämtade sin pappa som var på nån jobbfest. Hörde
att Svante började hosta våldsamt så jag gick dit och han kväljde och kväljde
så jag lyfte in honom på toaletten, men det kom inget.. Men han stod och svalde,
rapade, svalde och svalde. Man hörde att spyan åkte upp och ner i halsen på
honom. Har en känsla av att han åt för många våfflor igår... =/

Hans mage var alldeles spänd och jättehård.. =( Skrutten..
Han gick och lade sig på soffan. Vi låg här och myste lite och sen gick vi till
vår säng och försökte sova...

När Johan hade kommit hem så somnade han tillslut på bredden över vår säng.
Vi klarade oss utan kräka, men det trodde jag verkligen inte att vi skulle göra.. =S

Vid halv tre så vaknade Stella och ville gå upp. Hon ville ha välling...
Vi höll på och tjaffsade en lång stund och så ville hon ligga i vår säng. Det går inte sa
jag, Svante ligger där. Så vi försökte ligga i hennes säng hon och jag, gick ju sådär.
Efter 30 min så gick jag in till mig, då kom hon efter och kröp upp bredvid mig.
Hon låg där och trängdes en stund, men sen sa hon: "Mamma, jag går och lägger mig
i min säng. Jag kan inte sova här!" Haha..
Imorse så berättade hon att jag hade legat och knuffat ut henne med handen så hon
inte fick plats.. Haha.. Skruttan...
Hon fick iaf lite välling tillslut efter en timmes kämpande och då somnade hon om.
Vid sju kom barnen in och myste med mig, dte var mys! =)

Stella ligger på mig och myser.. <3 Hon är så kramig och vill gärna berätta hur mycket hon älskar en.. <3


Gosgrabben som slapp kräkas...

Lillan ville vara med på kort.. <3


Ella!! Säger Svante.. Så himla söt! Han ropar på syrran mest hela tiden! Ella, Ella!! <3

Nu sitter barnen här bredvid och sjunger ur en sångbok. Så himla goa! <3

Det är min tur att vabba. Hoppas på en frisk dag idag. Vore så skönt!
Fredagsmys ju! Hörs sen!
Kram...

Kommentarer
Postat av: Jannice

mysiga bilder. har stella också kommit in i en period där som säger att dom älskar än osv? jättemysigt när dom visar kärlek.. synd att de inte blev så mycker sömn för dig! kram

2011-02-25 @ 09:27:55
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0