Gamla bilder... =)
[DATUM: 2011-02-13 TID: 08:30:50]

Nu kommer lite bilder från förra helgen som jag lovade förut.
Vi var hos Linda, Niklas och Willmer och fikade. =)
Sötnosen him self! <3

FINA NI! LINDA OCH WILLMER.. =)

Hela familjen Andersson hälsar på det nyfödda, svarta lilla lammet... <3

Niklas inne hos fåren, Svante tycker att det är spännande... 

Linda försöker få mjölken att komma igång ordentligt för tackan...

Svante och Johan provsitter nya, fina traktorn... =)

Sen gick vi ut till de supersöta kalvarna och kossorna i stora ladugården. =)

Stella och Svante var så tuffa med kalvarna och kossorna den här gången! =)

Det är så ljust och fint i nya ladugården! Kossorna verkar ha det så bra! <3

Linda värmer mjölk till kalvarna och barnen är väldigt nyfikna!

Grabbarna stod mest och snackade skit.. =P

De fick hjälp till och hälla upp rätt mängd mjölk.. =)

De fick hjälpa till att bära fram mjölken och ge den till kalvarna.. =)

De nyfödda kalvarna fick hjälp av en "napp" så de lärde sig att äta mjölken.

Sen ska hinkarna diskas. =) Barnen blev ju lagom blöta.. =P

Lilleman var superduktig att hjälpa till, gick kanon! =)

Tack för en superhärlig eftermiddag!!
Det får vi göra om snart! <3

Kommentarer
Postat av: Hanna o Elliot o Nelli

Ni har sån tur som har sån närhet till alla djuren! Jag önskar jag kände nån jag med, med massa härliga djur! :) Så härligt!

2011-02-13 @ 12:43:24
URL: http://elliotochmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0