För fet för ett fuck....
[DATUM: 2011-02-04 TID: 07:50:00]

Godmorgon!
Igår fick jag min dom. Var till ortopeden i Västerås med mina krånglande knän.
Fick det svar som jag innerst inne förväntade mig och var beredd på:
DU VÄGER FÖR MYCKET OCH HAR FÖR MYCKET ÖVERVIKT!!!!!!

Kändes ändå skönt att få det rakt i ansiktet. Nu måste jag ju försöka göra nåt
åt det här. Har 15 kg som jag behöver gå ner så sakteliga.
BRA!! Känns iaf bra att det är 15, och inte 20 kg som jag måste ner. Det känns
på något sätt mycket lättare. Inte lika långt bort.
Vi får se om jag klarar det den här gången. Men jag vill, är dock inte hundra procent
motiverad, men det kanske kommer. Har iaf en annan tankebana i huvudet och
det ska nog lösa sig på ett eller annat sätt.

Idag blir Stella hos farfar. Hon var lite förkyld och himla trött på dagis igår så J fick
hämta dem tidigare. Svante är pigg som en mört och pallar med dagis iaf.
Jag jobbar och sen blir jag ledig i 3 dagar, såååå skönt!! =D
Nä hörrni, ska äta upp min frukost, ta en huvudvärkstablett och lit nässpray och
sen är det snart dax att sticka mot dagis, Gärdsbo och sen jobbet.
Hoppas att ni får en härlig fredag med mycket myyys! <3
Puss o kram.. <3

Kommentarer
Postat av: Malin

ajdå! men då har du ju ännu mer anledning att som du själv skriver, ta tag i det hela!

jobbigt att ha problem med knäna, och i så ung ålder!://

mina krånglade när jag vägde 20kg mer än vad jag gör idag, då gjorde det riktigt ONT att gå i trappor osv..:(

men jag har ändå 20kg's övervikt kvar, men verkar ha hamnat på någon sorts viktplatå..kämpar på o hoppas att den ska släppa snart!:)

2011-02-04 @ 09:23:50
URL: http://grodan09.wordpress.com
Postat av: elin

du är inte ensam om att behöva gå ner i vikt. jag har själv mellan 15- 20 kg att gå ner, vet dock inte hur jag ska få motivationen just nu för det är så mycket runt om som tar sån tid. Hur hade du tänkt få tillbaka motivationen.... jag behöver råd tips och lite peppning.

2011-02-04 @ 19:23:33
URL: http://elingkpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0