Dåligt humör...
[DATUM: 2011-02-16 TID: 06:30:09]

Jo men godmorgon...
KÄnns som om jag är på dåligt humör... Stella kom in till oss och har legat
och kramat mig så jag knappt haft nån plats, ryggen känns inte så bra,
min huvudvärk som inte vill ge med sig känns ju inte precis bättre, halsen
är torr och känns jobbig, Stella sover i vårt rum än och jag behöver in och
hämta kläder + fixa hår. Vet att det blir ett himla liv om jag väcker henne,
då blir hon på dåligt humör hon också... *suck*

Sen var jag ju och klippte mig igår. Tyckte dte kändes ok där. Lite platt, men
det var ju plattat så.. Men när jag kom ohem och kände på håret så är det
såååå tunt... Hon tunnade ur dte rätt så rejält och det är verkligen en supertunn
toffs kvar. JAG SAKNAR MITT TJOCKA HÅR REDAN!!!!!!!! Det värsta är väl att hon
tunnade ur ända från hårbotten, så det kommer ta flera år för det att växa ut.. =(
Bajs också!!!!!!!!!
Hoppas verkligen att jag kan få till det idag, för ikväll är det företagargala och jag
tänkte vara lite fin iaf... Får väl se hur det blir med den saken. Känner mig sååå
oppeppad för det.. =S

Jobb idag och sen ska jag ta det lugnt på stan i 2 timmar tills galan drar igång.
Sen kommer ju Johan dit också! Håller tummarna för att han vinner, även om
vi känner att han har två rätt starka konkurrenter mot sig. Men dte är ju roligt
att han får vara med och synas. =)

Nej, jobba lite på humöret och försöka fixa sig kanske..
Puss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0