Dagens...
[DATUM: 2011-02-10 TID: 07:56:14]

Dagens smink är aquafärgat med ett grönt glitter för en mer grönturkos färg.


Glitter me like.. =)


Världens sötaste kramare! <3

Så himla fin tjej i ett stökigt kök. <3

<3

Idag blir det omskyltning på jobbet. Jag ska göra en alla hjärtansdag skyltning i ett fönster. <3
Ska bli rätt så kul, känns som om jag har en bild över hur jag vill att det ska se ut. Kommer
nog bli rätt så kul. Tänkte åka dit 30 min tidogare så jag hinner riva ur innan vi öppnar.
Nä, Svante har inte kommit upp än så nu ska jag gå och ta upp honom och fixa det sista.
Hoppas att ni får en kanondag! <3
Kram på er... =)

Kommentarer
Postat av: Emma

du sminkar dig så fint!! får aldrig till det så att det blir bra själv!:)

2011-02-10 @ 09:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0