Dagarna...
[DATUM: 2011-02-18 TID: 07:38:10]

Godmorgon!
Dagarna rullar förbi i en väldig fart! I onsdags så var det Silverglas och
igår var det myspys med Jeanette.
Johan vann inte i onsdags, men vi hade en himla trevlig kväll med god
mat och trevligt sällskap! =)

Jag fick sitta och fika själv och läsa tidning i nästan 2 timmar innan vi skulle på galan.
Såååå skönt!!!!!!! =D

Johan och Jocke.. =)

Det var fullsatt! 200 pers och fruktansvärt varmt...

Therese Albrechtson föreläste om entreprenörskap och att våga satsa.
Var väl okej att lyssna på....

Johan på sin nomineringsfilm i kategorin "Årets Unga Företagare". =)

Chefen, Uffe, presenterade "årets Säljare" och pratade lite om "Satsa på Sala".

Det var en trevlig kväll med en glad stämning. =)
Tack för allt gott! =)

Stellson var söt igårmorse, hon ville vara med på bild.. <3

Synd att mobilen tar så kassa bilder..
Men igårkväll mötte jag upp Jeanette i Västerås. Efter nästan ett år fick vi
äntligen tid för en dejt i Västerås utan barn! =) VI gick till Gränden och åt
en fruktansvärt god hamburgare med djävulssås.. MMmmm.... =D
Efter det gick vi till Cornetto (?) och drack chilatte (min första gång)
och det var riktigt gott! =)

Jag åt en chokladmoussetårta också... Gud så gott!
Riktig lyxkväll och dte var himla skönt att bara sitta och prata i lugn och ro
utan barn som skriker och vill ha uppmärksamhet. <3
Det här borde vi styra upp oftare gumman!!
Tack för allt underbara du! <3

Idag är jag ledig och barnen och jag sticker till Sundbyberg en snabbis och hälsar
på Malin, Daniel och lilla Stina. Ska bli sååå spännande! <3 Tänkte försöka
komma iväg lite tidigare än tänkt och stanna och handla med mig lite mat så
jag kan fixa lunch och eventuellt så de har kvällsmat också. Det är sånt som
behövs när man har en liten nyfödd bebis hemma.. <3
Hoppas att ni får en kanonfredag! 
Puss o kram på er.. =)




Kommentarer
Postat av: Lixy

Bra blogg :)

2011-02-18 @ 09:16:03
URL: http://lixy.blogg.se/
Postat av: tomas

jävlar vå god hamburgaren såg ut att vara..djävulsås är ju så gott

2011-02-19 @ 12:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0