Alla hjärtans dag!!
[DATUM: 2011-02-14 TID: 08:14:11]

Godmorgon mina <3!
Har sovit underbart, det är en lyx kan jag säga! Vet att dte finns ett
gäng som är avis på det och jag lider verkligen med de som inte får
sova ordentligt... =(
Stella och Svante somnade 19.30 och Svante vaknade till och åt välling vid 04.50
men somnade om och sen sov de till 7.30! =) LYX PÅ HÖG NIVÅ!!
Tack älskade ungar!! <3

Idag är det alla hjärtans dag och jag har planerat in en liten trip till Ikea tillsammans
med Anna K och Thilde. Himla roligt, länge sen vi sågs! =) Sen måste jag in på
Maxi och köpa beasås till kvällens middag här hemma! Blir finmiddag med, oxfilé och
potatisgratäng! Sååå gott!! =D

Nej, nu ska jag sätta fart med mig och barnen.
Ha en fin dag allihopa!
Kram på er.. <3

Kommentarer
Postat av: Frida - Mamma till två prinsar ♥

Vi sov också länge idag, riktigt skönt! Fast vi vaknar ju ett x antal gånger på natten också:)

2011-02-14 @ 09:25:37
URL: http://feurdas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0