Panik...
[DATUM: 2010-05-06 TID: 22:02:53]

Ibland får jag sån panik när jag tänker på att förlora nån av dem jag älskar. Att tänka att Johan, barnen, mamma, pappa, mina systrar, Kicki, Lars, Tomas, andra nära släktingar, vänner eller nån annan i min närhet skulle gå bort är ofattbart och panikartat för mig. Blir så himla ledsen och rädd så fort jag tänker på det. har fått upp tanken i mitt huvud många gånger senaste dagarna. Jag vet inte varför..

Det känns otroligt skrämmande att allt känns så perfekt just nu. Jag är så lycklig och jag älskar er alla så otroligt mycket! Jag vet inte vad jag skulle göra om någon av er försvann ur mitt liv.

JAG ÖNSKAR ATT VI FÅR LEVA FÖREVIGT OCH VARA LYCKLIGA..

JAG ÄLSKAR ER, TA ÅT ER... <3

GODNATT...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0