LEO <3
[DATUM: 2010-03-30 TID: 13:24:55]

Hej på er!
Stella har vart feberfri i två dagar nu.
Men hon vill knappt dricka. Hon kissar knappt nåt, så det är lite oroligt. ;en vi kämpar för fullt med att få i henne så mycket som det bara går. Vatten, mjälk, välling, festis, saft, juice, oboy isglass mm... Men hon vill ju inte ha.. =( Får i henne lite då och då iaf..
Hon verkar skapligt pigg, men vi får se vart det tar vägen.

Om en liiiiten stund kommer Anna och Leo hit! Oj va jag har längtat efter dem! Massor med veckor sen  jag såg min lilla grabb!! <3 Nu ska här mysas!!!

Så dte kanske tar några dagar innan det blir uppdaterat. Kommer vara full fart..
Vi måste städa och baka till torsdag. Då fyller Johan 24 år. SÅ på kvällen är dte kalas. =) På fredag ska vi på påskmiddag hos mamma och pappa i Västerås. Lördag jobbar jag 10-15 och sen på kvällen ska vi på påskmiddag hos Johans föräldrar. Så ja, full fart!

Nej, ska kika lite och vila innan de kommer.
Kram.. <3


Kommentarer
Postat av: Jeanette W

Skönt å höra att Stella är feberfri! Bara hoppas att det håller i sig nu!



Saknar dig och hoppas vi kan ses snart! OM du har lust så kanske vi kan ta en promis nån kväll. Måste bara vänta ngr dagar så mitt halsonda och förkylningen blir lite bättre =(



Puss på dig :-)

2010-03-31 @ 13:41:30
URL: http://nufsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0