Vår dag...
[DATUM: 2010-12-20 TID: 16:13:10]

Besiktningen gick fint.
Sen åt jag, Kicki och barnen. Men Svante ville knappt äta, lite paprika
och sen gick han och lade sig.. =( Skrutten...


Skrutten är verkligen inge pigg... Hans feber har gått upp över 39 grader
och han har vart väldigt gosig och trött på eftermiddagen. Han satt länge
och gosade såhär med mig i soffan.. <3


Nu puttrar en köttgryta på spisen och under tiden har jag...


Bytt i allas sängar. Skööönt!! =)


Lagt på nya filtdukar som jag fyndade på Jysk.


Tyckte att det blev mysigt i badrummet med lite dukar.. =)


Stella och Svante lekte så fint medans jag plockade runt... =)


Gjorde fint på bordet i vardagsrummet med nys små svampbarn.. =)


Jag planterade om en hjärtan på tråd som inte såg så bra ut där den stod..
Lade ut lite stjärnor på bordet och vips, så blev det så fint! =)

Nä, nu har köttgrytan puttrat i 1,5 timme, ska kolla hur den verkar
och göra klart den + koka potatis..
Har haft en mysig dag med lagom mycket trots.. =P
Puss på er.. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0