Full fart....
[DATUM: 2010-12-19 TID: 20:43:22]

Godkväll kära ni!
Har haft en riktigt rolig helg! I fredags kväll så var Johan i
Västerås och träffade Marcus och Tony. =) Jag och barnen åt
mat och myste hos Kicki o Lars. Sen åkte vi hem, barnen lade sig
och jag pyste i soffan. Himla skönt!! =) Lade mig och somnade vid
tio, var helt slut.. =S


Svennis hoppade upp och testade dockvagnen.. =P

I lördags jobbade jag till tre, sen hem och fixa mig lite snabbt..


Mamma och pappa var här med barnen och jag och J åkte till Sala
på julbord/taklagsfest tillsammans med Gärdsbo gräv. =)


Jolbordet var vid Månsan. Var väl okej, men inte så jättemycket mer..
Jag tycker ju inte om så himla mycket som ni ser.. Haha..
Det var iaf en himla trevlig kväll och jag hade jättekul! =)
När de stängde vid tio så åkte vi runt lite i bilen och pratade. Jag var trött
och Johan var på gång, så jag skjutsade honom till en fest där Tomas var.
Sen åkte jag hem coh de festade vidare, de hann med en sväng på Hotellet
också.. =) Jag sov skönt, ensam i källaren. Tyvärr så vaknade jag av en himla
hostig Svante vid sextiden. Fy va han hostade. Det lät som hostan man får
när man har krupp. Skällig och gäll hosta.. Han hostade och fick kväljningar
om vart annat. Han hade kräkts om han hade haft nåt i magen.. =(

Vid åtta så åkte jag in till Sala och handlade all julmat och hämtade hem Johan. <3


Blev fullt vill jag lova...

Sen plockade vi här hemma och hade mys tills mamma och pappa åkte hem.
Tack för all hjälp!!! <3


När Svante vaknade så hade han fått feber.. =( Blev så himla besviken..
Inget jobb imorgon för min del.. Såååå tråkigt!! Ropligaste veckan på hela
året och så är barnen sjuka! Jag blir gaaaaaaalen!!!!!!!!!!!!!!!!! =(
Men blir bara hemma imorgon, fö rsen kunde Johan vara hemma.. Tur!


Gosisarna! <3

Nu på kvällen hade Svante 38,7 i feber och hostade illa.. =( Känns som
om det blir en tuff natt. Men jag förberedde honom och gav honom alvedon,
Ventoline och nässpray. Hoppas verkligen att vi får sova, men jag har inte
så stora förhoppningar på det tyvärr... Men hans hosta så känns det som
om en rejäl "kruppattack" kan vara på ingående.. =(
Vi får väl se hur mycket Ventolinet och Alvedonet gör..

Nä, ska kika runt innan jag slänge mig i säng. Vi måste in och besikta
bilen imorgon förmiddag... =/ Drygt! Men det måste göras..

Nä, puss på er...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0