Ny design igen!
[DATUM: 2009-09-25 TID: 09:34:24]

NU ÄR JAG SÅÅÅ NÖJD MED DESIGNEN!!
Nu känns den lite mer som "Karin"! =) Kanonbra!!
Tack http://mansondusts.blogg.se/!!

Har haft två jobbiga nätter med Stella nu. Hon har mardrömmar och är jätteledsen. Hon vägrar sova i sin säng efter drömmarna.. =( Så igår försökte vi få henne att sova hos oss, men det gick sådär. Hon somnade väl efter två timmar.. =S Inatt så sov hon och jag på soffan, några timmar. Inte sååå bekvämt. Sov väl ca:3,5 timme inatt. Fick dem iaf att somna om när de vaknade vid sex. Tur det!
Så jag fick sova en timme till iaf.
Nu har jag duschat och klätt på mig och Svante. Stella sover än. SKÖNT!!!!

Idag blir det en sväng till Sala. Jag ska lämna in bilen så de får byta framruta. Det är en stor spricka och det är dax för besiktning i nästa vecka. Lite annat fix som måste åtgärdas i helgen om den ska gå igenom..
Medans de byter rutan så ska jag gå lite på stan. Stell abehöver nya pyjamasar och så ska jag hämta lite grejer till barnloppisen som jag ska låna från WASON.

Här kommer några bilder från veckan:

Söta barn påväg till dagis!! =)




Hur gott är det att suga på tumman när man har vantar då??
Gick en långpromenad med Jeanette och Karl och sen på kvällen då red jag! =)



Dagen därpå var vi i Västerås och åt mat.
Mormor med barnbarn!



Gott med biffstroganoff!!



Sen blev det bad för båda två!! =)



Svante är nära att vända på sig nu.
Det borde komma vilken dag som helst!



På kvällen fick han sitta i matstolen medans vi åt (iaf halva måltiden)
och det gillade han!! =)



När jag hämtade Stella på dagis så hade hon precis bajsat fröken på armen (HAHAHA!!). Inte så konstigt för det var flera barn som hade bajsat väldigt löst, flera gånger. Så det är nog nåt som går. Hon bajsade en gång till på eftermiddagen, mem sen har det var lugnt. Skönt!
Hon åt jättemycket mat på kvällen, söto!



Tröttklubben myser i sängen!



Nu ska jag slänga ihop mat till Svante.
Ha en härlig fredag!! =D


Kommentarer
Postat av: Linda

Jätte fin blogg:D

2009-09-25 @ 10:18:53
URL: http://lindhah.blogspot.com
Postat av: Jeanette

Jättefint Karin! Är ju själv en turkosare ;-)



Hoppas du får en bra dag, trots att du fick lite sömn. Karl har inte heller sovit så bra, men mer än 3,5 timme fick jag ihop iaf!



Sköt om dig och imorgon smäller det =D



Jag har strukit kläder hela fm och i kväll blir det prissättning in i sista sekund =D



Kram

2009-09-25 @ 10:42:38
Postat av: Anonym

Vad fint det blev, turkost är jättefint! Skönt med viktnedgången! Man blir ju så jäkla glad när man märker att det går åt rätt håll! Nu är jag nästan nere på 50 så det är bara ca 5 kvar. :) Men har inte bråttom, det får ta den tid det tar. :) Kram

2009-09-25 @ 11:26:51
Postat av: Sophie

Kanske vore bra om man kom ihåg att skriva vem det var från med, det var jag hehe. :P

2009-09-25 @ 11:27:39
URL: http://flerbarnsmamma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0