Håravfall, åh nej... =(
[DATUM: 2009-09-15 TID: 07:29:56]

Godmorgon, godmorgon!!

Mycket piggare idag! =) Hääärligt, för de senaste två dagarna var inge roliga.. =(
Igår låg jag på soffan, under täcket hela dagen. När Johan kom hem så åt vi och sen tog han ut barnen på en promenad och sen lekte han och Stella i sandlådan en lång stund. När de skulle gå in så ville inte Stella och hon blev såååå arg!
Hon skrek och skrek och skrek.. Det var visst roligt att vara ute.. =S
När de kom in så badade jag med båda barnen. Jättemysigt!!! =)

Idag är det dagis 9-14 för Stella. Igår frågade jag henne om hon ville gå på dagis imorgon. Ja, det ville hon och såg glad ut! =)
Känns så himla bra att hon trivs!
Medans hon är där så ska jag hänga tvätt, tvätta lite till och så ska jag nog dona lite här hemma. Jag ligger efter. Har vart lite mycket senaste veckorna.. Hoppas jag kan få lite gjort iaf. Men vem vet..


NEJ!! Jag tror bestämt att jag har börjat tappa hår igen!!! =( 
Duschade nyss och det låg massa hår vid golvbrunnen. Sen när jag drog fingrarna genom håret så vart det gaaalet mycket hår på händerna.. Åååhhh... Då kommer jag få såna där fula toffsar i luggen igen. Jag hoppas bara att det inte blir lika illa som förra gången. *suck* 


Svante bajsade igen igår också.. Phu, så himla skönt! Laktulosen gör susen, för nu har det vart varannan dag och han verkar mycket gladare igen! =)
Så himla skönt, för förra vecka var jobbig.
Nej, ska snart väcka barnen och gära oss iordning för promenaden till dagis. =)
Ha en skön tisdag!! Kram.. =)


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Karin, om du fortsätter tappa mycket hår och även har ont under fötterna + ryggen, så be att dom kollar dina sköldkörtelvärden. Jag hade ju så efter Jonna, mitt ryggonda blev sen mkt bättre efter medicinen och jag börjar nästan misstänka att jag nu också har problem med värdena igen. Jag har inte kollat mina på jättelänge!



Kram

2009-09-23 @ 12:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0