Fortfarande trött..
[DATUM: 2009-09-09 TID: 07:50:40]

Himla tjatande här.. Har sovit såå bra! Somnade vid 22.30, kissade vid 2, gav ersättning vid 5.30 och sen sov jag till sju. Har sovit hårt och känner mig helt slut i huvudet! Är iaf glad att Svante har sovit. =)
Tog tempen i örat på honom nu och han har fortfarande 37,7.. Lilen då.. Förstår inte vad det kan vara, kanske bara är nån infektion som kroppen jobbar med. Men det är ju iaf skönt att febern är så låg. (Sophie, länken funkade inte..) Ska ringa bvc och fråga hur man ska göra med den där Laktulosen, står ju typ ingenting på den. Han fick lite igår och han bajsade en gång iaf! =)


Idag blir det nog en lugn dag hemma. Jag och Svante skulle ha gått på Kyrkis för första gången, men det blir ju inge kul om han inte är kry.. Får bli nästa vecka.
Är supersugen på att åka till Västeås och köpa nya kläder till mig också, men det får bli senare i veckan eller nästa vecka när Svante är frisk.

Beställde ett mjukisset med Tigger till Svante, lucialinne och en klänning till Stella från H&Ms hemsida igår. Hittade inget till mig, känns så mycket lättare när an får prova i butik och så. Orkar inte hålla på och skicka tillbaka..

Nehepp, ska borsta tänderna och ge Stella välling, klä på henne, väcka o klä på Svante och sen knata till dagis. Sen tror jag och vi ska ha en riktigt lugn och skön dag här hemma. Kanske slänga in nån tvätt, men annars blir det nog kanske nån film, det var länge sen! Ha en bra dag gott folk!! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0