Snaaaaart moster!!!
[DATUM: 2009-10-28 TID: 09:59:31]

åh va jag längtar! Nu är det inte många månader/veckor kvar tills jag blir moster!!! Det ska bli så himla mysigt!! Längtar efter att få gosa med lilla bebisen!! <3 Nu vet jag också vilket kön den lill* har! Jag är så himla glad att mina barn ska få en liten kusin!! Det är så himla spännande!! Inte nu i helgen, men nästa helg kommer Anna hit och sover här. Då ska jag mysa med magen och känna Pricken röra sig! Så himla mysigt! *Rycker lite i bebistarmen..*



Men innan (förhoppningsvis..) Stella och Svante får en kusin, så ska de få en liten syssling! =) Anna Kuisma ska ju få först. Hon är ju gift med Niklas som är Johans kusin. Så deras bebis blir våra barns sysslingar! =)
Jag ser verkligen fram mot december och januari när bebisarna kommer! Åh, det ska bli så spännande, mysigt, underbart, gosigt, härligt! Åh...!!

Idag får vi säga grattis till Anna (En till Anna, känner ju bara Annor..) Karlsson som fick en liten pojke! Grattis, grattis! Hoppas att vi får se honom snart! =) Lycka till med allt!

Nej, nog med bebislängtan! Nu ska jag packa väskan, klä på oss alla och åka mot Anna Lundin. Ha en härlig tisdag, för det ska jag ha! =D


Kommentarer
Postat av: karolina

Shit, längtar också grymt mycket till Sala men lär bli svårt att få Jens att flytta från sitt kära färnbo!

2009-10-28 @ 10:57:31
URL: http://grebiusflickan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0